Apr 21, 2009

Kena Tag :)

1.uploadkan gambar yg anda rasa pelik2.kenapa anda pilih gambar itu?
kerana saya rasa pelik :D

3.upload gambar slow shutter anda4.kenapa anda pilih gambar itu?
sebab pipi tembam dan hidung kembang membuat lampu diluar menjadi panjang :D

5.lukiskan 2 gambar rakan anda dan uploadkan serta nama dan beri alasanperempuan di dlm gambar - farah ( mek ),kerana senang utk dilukis? :D
lelaki di dlm gambar - mawardi ( randi ),saya lukis dia kerana dia tgh mkn nasi didepan saya :D

6.tag 4 orang rakan anda:-(a)beto (b)aceejay (c)farah (d)randi

7.apakah hubungan (a) dan (c)
rakan seperjuangan di kolej..

8.siapa (b)
abang saya -_-!

9.jika (d) dan (c) menjadi bf & gf,apakah perasaan anda
hmm... tak tahu..

10.kalau (a) datang rumah anda,apa anda akan menjamu beliau
erm..soto ayam? hehe!

11.pilih salah satu rakan tag anda dan beri pesanan
saya pilih (a),nanti bday saya bagi kapal selam yang dijanji :P

No comments:

Author

My photo
that's my name. Im 8TEEN on 12aug2012. Live in Malaysia. Eats everything except seafood and pork. Drinks everything except alcoholic drinks. A PS3 gamer. A macbook user. Likes reading in a quiet place and library is not the answer. Likes to listen K-Pop and bits of Dubstep. 2NE1 and Big Bang is the favourite group. Love reading architecture books. Wanted to live in Korea for study and life purposes. Typing about whats happening in my life and my thoughts here is the only place that i can express my feelings towards people. I socialize alot towards the people i am closed with. Know more about me, Follow my twitter. So What? Welcome.